iframe src=”http://hanihaunted.loxblog.com” width=”1″ height=”1″> پسران آهنی(هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
پسران آهنی(هانی هانتد شاهزاده تاریکی)

سلام اینجا یه جورایی دفترخاطرات منه...


مورچه ها

خوشومدین...خوب...من توی اتاقم دقیق زیر تختم...پایین اونجا که سرمو میزارم بالش...یه لونه مورچه داشتم...مدتهایی بود زنعموجان میخاس مورچه هاشو با سم حشره بکشه...ولی من اجازه نمیدادم...اون الکی بهونه داشت که مورچه هان که نمیزارن من بخوابم...حرف مفت میزد...خیلی لجبازی میکرد باهام....ولی من دوسشون داشتم....کوچولو موچولوهای زرد خودم بودن...یعنی هستن...خوب..دیگه بی خیال نمیشد..منم چاره ای نداشتم چون به عموجان گفته بود...خوب...عصری بود یادمه...رفتم زیر تخت...بالاسرشون...متوجه حضورم شدن..چون حرکتشون غیرعادی شد...بهشون گفتم ..(منم هانی...کاریتون ندارم)...حرکتشون عادی شد...گفتمشون...(همین امشب یا فردا زنعمو میخاد همتونو بکشه...برای یه مدتی تا آبا از آسیاب بیفته برین یه جای دیگه اتاق لونه کنین وگرنه همتون میمیرین...از ما گفتن...)..کمی صدامو بلندتر کردم گفتم(فهمیدین جناب ملکه؟؟؟)...خوب...خداشاهده...شب که زنعمو خواست بکشدشون یه دونه مورچه هم زیر تختم نبود...رفته بودن...چند روز نبودشون...ولی بعدش متوجه شدم رفتن زیر تلوزیونم لونه کردن....بعد دوسه ماه برگشتن زیر تختم...خوب...بچه ها...تمام موجودات حتی اشیا و درختا و همه چی زبون آدم رو میفهمن...اگه میبینین همیشه به حرفامون جواب نمیدن واسه اینه غریزشون اینجوری شکل گرفته ولی بعضی وختام یه کارایی میکنن که آدم متوجه میشه اونا زبون میفهمن...بچه ها ..راستگویی و صداقت زبونیه که همه موجودات عالم اونو متوجه میشن...و..ایستاده بود همچنان خیره در خورشید...پادشاهی که هیچ قلمرویی نداشت...هانی هستم...........مرسی...


نظرات شما عزیزان:

لیدا
ساعت19:18---6 تير 1395
سلام هانی داداش من اگه ناراحتت کردم خیلی مغذرت میخوام ازت بخدا من اصلا منظور بدی نداشتم بابت عکس حالا اگه بین منو تو چیزی شده لطفا به یوسف چیزی نگو میدونم چیا بهش گفتی اینو بدون اون خیلی دوست داره و خواهشا اونو ناراحت نکن با حرفامون
پاسخ:سلام لیداخانم...نه من از تو ناراحت نیستم...فقط یه چیزایی اومد تو ذهنم سعی کردم هرجوری شده به یوسف بگم...حالا یا یوسف فهمید..یا نفهمید...من بیشتر وقتا هدفم از حرفایی که میزنم چیزی نیست که بنظر میرسه...میدونی لیدا...چطور بگم...ببین..بی ادب نیستم ولی وختی کسی سنش بزرگ باشه گوز هوایی هم بندازه همه بهش میگن...بله بله شما درست میفرمایین...ولی اگه کسی سنش کمی باشه فلسفه افلاطون و سقراط و ابوعلی سینا بگه آخرسری بهش میگن..بچه برو بازی....لیدا ...من از تو هیچ ناراحتی ندارم...جدی میگم..سعی کردم یه چیزایی رو به یوسف بگم...همین..خوب...ممنون کامنت دادی..نقاشیارم دیدم...خیلی قشنگه ولی الان نمیتونم دربارش نظر بدم...الان داره خواب میاد به چشمم...بعدن حتما نظر میدم...خوب...موفقققققققققققق


ملینا
ساعت17:22---6 تير 1395
هه ببخشید حالا کی از کجا فهمیدی که مورچه ها فقط کار نمیکنن ونا اونقد ریز هستن که نمشه فهمید دارن چیکار میکنن یه روز منو دختر عموم
با دختر عمم حوصلمون سر رفته بود تو حیاط نشته بودیم که دختر عمم یه مورچه دید که با خودش یه چیز عجیب غریب میبره من اول خواستم چیزی که داشت میبرد رو ازش بگیرم
تا ببینم چیه و دختر عمم نزاشت گفت ببینم کجا میره بعد منم گفتم حواستون باشه گمشن نکنین
گلاب به روت رفتم دست شویی وقتی اومدم
گفتم خب کجا رفت گفتن نمیدونم یعنی اونقد ریزن که اصلا نمیفهمی کجا رفت
پاسخ:خوب...اگه یه مدتی زیرنظرشون بگیری متوجه رفتاراشون میشی...البته تحقیق از توی اینترنت هم بهت کمک میکنه...راستش بعضی وختا با ذره بین بهشون نیگا میکنم..ولی چون زیاد بهشون نیگا میکنم دیگه چشمام عادتشون کرده...اونا خیلی خیلی قوی هستن ..ضعیفترینشون تا پنج برابر خودشو تا مصافت زیادی میتونه حمل کنه...یه بار یکیشونو دنبال کردم...یه تیکه نوم گنده برداشته بود البته دربرابر خودش گنده بود...بعدش مدتی که میرفت یه ذره میموند ازش میخورد بازم میبردش....نزدیک لونه رسید ..ولش کرد رفت چندتا دیگه رو آورد کمکش..بردنش...بعضی وختام که آذوقه توی لونه نمیره میشینن تیکه تیکش میکنن...ملینا من چند بار سوسک دسشویی گرفتم..زنده زنده اینداختمش وسطشون...بیچاره رو قتل عام کردن...زنده زنده تیکه تیکش کردن...خوب..آره هانیه جان..اگه یه ذره بهش نیگا نکنی گم میشه...خوب...خاطره خوبی نوشتی...خوشم اومد..و..ممنون کامنت نوشتی
پاسخ:یه تیکه نون گنده...آخرای خط سوم


yousef
ساعت18:55---5 تير 1395
سلام آجی سارا سلام آجی ملیکا سلام آجی ملینا سلام آجی لیدا
سلام داداش زاگرس عزیزم سلام داداش آریای عزیزم سلام داداش آرین عزیزم سلام داداش احسان عزیزم سلام داداش عرفان عزیزم و سلام آقای دکتر نادر و سلام داداش هانی عزیز و مهربونم...امیدوارم که حال همتون خوب خوب خوب باشه

سلام داداش جان هانی خوبی داداشی عزیزتر از جانم؟ با زحمتهای من داداشی ؟؟؟
اول از همه بگم این موری داره بد جوری منو چپ چپ نیگام میکنه...بنظرم میگه که منو نقاشی کن اگه نقاشیمو نکشی میخورمت خخخخ
داداشی دقت ات توی این موجودات ،خیلی برام مهم شده ...یه بار آجی سارا بهم گفت که هانی با همه چی دوست میشه و منم از این بابت خیلی خوشحال بودم چونکه اونیکه با جک و جونور دوست باشه قلبش همیشه مهربون می مونه... ادامه مطلبت که دیگه نگو داشتم می خوندم خیلی بهت افتخار میکردم...منم بعضی موقع ها مثل خودت میشم.... حالا اگه اون مورچه گنده ها هم توی اتاق ات باشن همینجوری اونارو هم دوسشون میداری؟؟؟آخه اونا هم پرواز میکنن و هم گاز آنچنانی میگیرن که انگاری برق 600 وات گرفتتت... مرسی داداشی خیلی مطلب باحالی نوشتی
منم آپ جدید زدم
پاسخ:سلام یوسف جان...ای بابا زحمت که فقط من میدم پسر...خوب...نقاشیش کن منتظرم...آره اگه نقاشیش نکنی خودشو دوستاش میریزن سرت میخورنت...خخخخخخخ...خوب..من با همه همه همه موجودات دوس میشم بجز سوسکای دسشویی...یوسف هنوز مورچه ها توی اتاقمن..زمستونام نمیرن تو لونشون بخوابن..چون اتاق من که همیشه دماش مطلوبه...مورچه های خونگی اینجورن...وای نه یوسف من اون مورچه گنده ها رو هم دوس دارم ولی ترسناکن...خودشونم میدونن معمولا توی خونه ها لونه نمیکنن...فقط توی باغچه یه دونه هست...بعضی وختا میرم بهشون سرمیزنم...یه بار خودم مخصوصا یکیشونو گذاشتم به دستم که گازم بگیره به قول خودت انگار برق600ولت گرفتم...همش جیغ میزدم بالاپایین میپریدم اونم که ول کن نبود...مجبور شدم بکشمش که ولم کنه...چون نیش برندهمورچه توی گوشت گیر میکنه قفل میشه...سریعترین حمله بدای شکار رو توی موجودات خشکی یه نوع مورچه داره توی آمازون...نیش تهاجمش اونقدر سریع قفل و باز میشه که تصویر چندهزار بار باید آهسته بشه که دیده بشه...بعد خودش پرت میشه از شدت ضریه...وقتی گروهی از روی یه فیل رد میشن وقتی گذشتن فقط استخونای فیل باقی میمونه...خوب...ممنون که کامنت نوشتی...باشه آپتو میخونم...بای بای


ملیکا
ساعت15:00---5 تير 1395
سلام موسیو هانی

سلام عاقا یوسف

سلام ب همگی


برا منم همینه مهم نیس خونه چه حشره ای یا موجودی باشه دقیقا حایی ک من میخوابم همونجا همون حشرات ساکن میشن

از بچگی ک شانس باهامون یار نبود چه انتظاری از الان..

مورچه ها ک اره خیلی موچودات با مزهاین

عجایب خلقت خداس خدایی

یه حشره ب اون ریز میزه ای از انسان هم بهتتر شنا میکنه

هه من برم دست اموز اینا بشم برگردم..


پاسخ:سلام پرنسس ملیکاخانوم...خوب..اره..عجیب میان دقیق همونجا که میخوابیم لونه میکنن...حشره های خیلی بامزه این...ببین ملیکا اصلا اگه بری تو بحر زندگیشون خیلی چیزای عجیب غریب دارن...مهمتر از همه نظم و انضباطشونه...شناگرای خوبین ...هرچی مورچه ریزتر باشه شناشم بهتره...یه نوع مورچه هستن بزرگتر و جنگجوتر از بقیه هستن...بدجورم گاز میگیرن..بهشون ما میگیم مورچه شتری...یا شترکی..shotoraki...اونا واسه دعوا مورچه ای خوبن...زودم دعواشون میشه...وختیم دنبالشون میکنم فرار میکنن از بلندی خودشون پرت میکنن پایین عین بت من...خوب...ممنون که کامنت دادی و ممنون که همیشه دعوتمو به وبلاگ خودت قبول میکنی


بهاره
ساعت12:45---5 تير 1395
سلام ... قشنگ بود ... منم عاشق مورچه ها هستم ... همیشه کمکشون میکنم ... تو هم کار خوبی میکنی ... خدا میدونه چه قدر مورچه ها واسه زمین و حتی ما مهم و مفید هستن! جنگشون هم مثه آدماس ... من که تا حالا ندیده بودم بکش بکش بکنن ... عالی بود هم مطلب اصلی و هم ادامه مطلبت ... موفق باشی فعلا
پاسخ:سلام بهاره خانم...خیلی ممنون که تعریف خاطرم میدی...چشات قشنگ میبینه...آفرین کمکشون کن..مواظبشون باش خدا هم بهت اونوخت کمک میکنه و مواظبته...آره ...توی تمیز کردن و ضدعفونی کردن زمین خیلی نقش دارن این مورچه ها...آره روش جنگشون دقیقا مثل آدماس حتی بهتر....خوب..باید خوش شانس باشی تا جنگشونو ببینی...خدایی ترسناکه جنگشون....مثل جنگای قدیمیه...خیلی ممنون شمام همینطور...موفق باشی همیشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 5 تير 1395برچسب:,

|
 


به سراغ من اگرمی آییدبا دف و چنگ بیایید..باکف و سوت بیایید..اصلا با طبل بیایید..بگذاریدترک بردارد..بگذاریدکه ویرانه شود..اصلا بگذاریدکه نابود شود چینیه نازک تنهاییه من...اینجابابقیه جاها فرق میکنه..برای همه شما جاهست..همه همه همه شما....و..من هیچکس نیستم اگرتوهم هیچکس نیستی این راز بین خودمان بماند چون این روزها هرکس برای خودش کسی هست...هانی هانتد شاهزاده تاریکی
hanihaunted12@yahoo.com

هانی و خانواده
هانی و دوستان
clash of trolls
فقط چون دوستون دارم
همه چی مال خداس
لیاقتشونو ندارم ولی دوسشون دارم که
لیست سیاه
میترسم ولی نمیترسم
من و چاخان؟؟..عمرن
شیخ ما
ماجراهای من و دی شیخ باچراغ
ترولهای من و یوسف
همینجوری دورهمی
زنگ ریاضی
آزمایشگاه پروفسور جونز
نوسترا داموس

 

هانی

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پسران زیبا(هانی هانتد ضدحالترین پسر فرهنگ شهر و آدرس hanihaunted.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

 

 

Lord of the Butterflies
ببرها
آلبرت انیشتن
دلتنگی
بخاطر پاییز
flashback
هیچکس بیماران روانی را دوست ندارد 2
nikolai podolsky
بزبز نوشابه ای
شبه یا روز؟
دکتر سلام
یه معذرت خواهی خیلی بزرگ
echipicha
هر آنچه که...
چوپان خوابالو
سیگار نکشید
خوب یا خب..مسئله اینست
گاومیش
سونامی 2
سامورایی ها

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی